معاون استاندار خوزستان: مشکل انتقال گاز به شهرک‌های صنعتی پیگیری می‌شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: پیگیری‌های لازم برای رفع نقص دستورالعمل جدید نحوه انتقال گاز به شهرک‌های صنعتی از سوی استان انجام‌ می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز  محمد راضی جلالی در هفتاد و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بیان کرد: دستورالعمل جدیدی در خصوص انتقال گاز به شهرک‌های صنعتی از سال گذشته ارائه شده که در این قانون مشخص نشده اعتبار انتقال گاز به این شهرک‌ها باید از سوی چه دستگاهی پیگیری شود.

وی گفت: این موضوع باعث شده تا ۲ دستگاه شرکت گاز و شرکت‌ شهرکهای صنعتی برای انتقال گاز به واحدهای صنعتی در این مناطق دچار سردرگمی شوند.

راضی جلالی ادامه داد: به همین دلیل نامه‌نگاری لازم توسط استانداری خوزستان برای حل این مشکل انجام‌ می شود و از طریق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز موضوع پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: موضوع انتقال گاز به شهرک شماره چهار شهرستان دزفول که در این شورا مطرح شد به دلیل همین موضوع با مشکل مواجه شده که با مساعدت شرکت گاز راهکاری برای این موضوع مطرح شده است.

وی با اشاره به مشکل دیگری که شهرک‌های صنعتی دزفول با آن‌ روبرو هستند، ادامه داد: کمبود زمین در این شهرستان از دیگر مشکلات سرمایه‌گذاران برای فعالیت در این شهرک‌های صنعتی است.

راضی جلالی تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی برای دریافت خدمات باید قبل از توسعه شهرک‌ها برنامه خود را به شرکت‌های خدمات‌رسان اعلام کند.

وی گفت: برای اینکه این‌مشکل به صورت دائمی حل شود پیگیری قانونی برای نحوه خدمات‌رسانی شرکت‌های خدمات رسان به شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود.

صحن شورا 14:17:38 _ 02/11/23 22:30