اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

2پرواز خارجی به فرودگاه اهواز اضافه می شود

اتاق اهواز شنبه 16/Bahman/1400 08:36

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اینکه در هفته آخر بهمن ماه 2 پرواز خارجی به فرودگاه اهواز اضافه می شود گفت: انجام پرواز اهواز- نجف و اهواز- دبی از هفته آخر بهمن ماه از این فرودگاه از سر گرفته می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، شهلا عموری جمعه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برابر با اعلام مقامات شرکت هواپیمایی کشور، : پرواز اهواز به نجف از۲۹بهمن ماه آغاز می شود که در ساعت هفت صبح روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته خواهد بود.

وی همچنین از برقرار پرواز اهواز- دبی در هفته پایانی بهمن ماه خبر داد و گفت: جزییات رفت و برگشت این پرواز خارجی نیز به زودی اعلام می شود.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر اینکه برقراری پروازهای خارجی باعث رونق ارتباطات تجاری فعالان اقتصادی استان خوزستان خواهد شد گفت: انجام این پروازها دسترسی بازرگانان استان خوزستان به بازارهای هدف را تسهیل می کند.

عموری اضافه کرد: تلاش می شود با همکاری اداره کل فرودگاه های استان خوزستان، در آینده امکان برقراری پروازهای خارجی بیشتری برای استان خوزستان فراهم شود.

وی گفت: ایجاد ارتباط هوایی با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا نیز یکی از اولویت های خوزستان است که انجام برنامه ریزی های لازم در دستور کار مدیریت اقتصادی استان قرار دارد.

بر اساس این گزارش، ارائه گواهی دریافت حداقل ۲ دُز واکسن کرونا به همرا QR کد، ارائه نتیجه منفی آزمایش پی سی آر از مراکز معتبر اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تا زمان ورود مندرج در بلیت (که نباید بیش از ۷۲ ساعت از تاریخ آن گذشته باشد) از مواردی که مسافران ورودی به عراق ملزم به رعایت آن‌ها هستند.