اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

فعالان اقتصادی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را فرهنگسازی کنند

اتاق اهواز جمعه 09/Ordibehesht/1401 00:20

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در آئین جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد که به همت اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد ، ایجاد همدلی و همکاری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که فاقد توان لازم برای پرداخت هزینه بدهی‌های خود هستند را ضروری عنوان‌کرد و گفت: جامعه امروز به چنین حرکات و اقداماتی برای تقویت روحیه انسان دوستی بیش از پیش نیازمند است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز آقارضا فتوحی افزود: رفع مشکلات یک نعمت است که خداوند آن را نصیب هرفردی نمی کند و باید قدردان چنین فرصتی باشیم که از سوی خدا به بندگان خاص عطا شده است.

وی افزود: از جامعه بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان خواسته می شود که بیش از پیش، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را فرهنگسازی کنند.

وی برابر با اعلام اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان خوزستان گفت؛ ۳۰۰ نفر به علت جرائم غیرعمد در زندان‌های استان خوزستان حبس و تحمل کیفر می‌کنند.

برای آزادسازی این زندانیان حدود چهار هزار میلیارد ریال نیاز است.  سال گذشته، به واسطه تلاش خیرین با محوریت ستاد دیه استان، ۳۷۷ نفر از زندانیان جرایم غیرنقدی در خوزستان از زندان آزاد شدند.