اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

افتتاح پاویون ایران در نمایشگاه طراحی داخلی عمان با حضور رئیس اتاق بازرگانی اهواز و معاون وزیر صمت

اتاق اهواز چهارشنبه 28/Ordibehesht/1401 08:44

شهلا عموری رئیس اتاق بازرگانی اهواز و نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان به همراه علیرضا پیمان‌پاک معاون  وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در آستانه سفر رییس جمهور به کشور عمان در راس هیات بلندپایه تجاری بعد از ورود به مسقط، در آیین افتتاح پاویون ایران در نمایشگاه طراحی داخلی عمان حاضر شدند.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، این هیات بلند پایه تجاری که روز دوشنبه با استقبال مقامات کشور عمان وارد مسقط شدند، متشکل مدیران 30 شرکت خصوصی، نمایندگان سازمان بنادر و صندوق ضمانت صادرات هستند.

این هیات را مقامات عمانی از جمله مدیرکل تجارت وزارت صنایع، بازرگانی و توسعه سرمایه‌گذاری سلطنت عمان و همچنین علی نجفی خوشرودی، سفیر ج. ا. ایران در مسقط همراهی می کنند.

شهلا عموری رئیس اتاق بازرگانی اهواز و نائب رئیس اتاق مشترک ایران و عمان به همراه پیمان پاک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز به‌عنوان مهمانان ویژه در مراسم افتتاحیه پاویون ایران در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی طراحی داخلی، آشپزخانه، کاشی و سرامیک و روشنایی از پاویون جمهوری اسلامی ایران و غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کردند.

در این نمایشگاه که با حضور بخش خصوصی از کشورهای مختلف از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت‌ماه در مسقط برگزار می‌شود، ۲۰ شرکت ایرانی در فضای ۳۰۰ مترمربعی، پتانسیل‌های تولیدی و صادراتی ایران در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه، روشنایی، منسوجات خانگی، صنایع‌دستی، سنگ و سرامیک، اطفاء حریق و انواع کفپوش را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند .