اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

ظرفیت‌های تجاری ایران برای افزایش حجم مبادلات با عمان در سفارت جمهوری اسلامی بررسی شد

اتاق اهواز چهارشنبه 28/Ordibehesht/1401 08:47

اعضای هیات بلندپایه تجاری ایران با حضور در سفارت جمهوری اسلامی در مسقط، راهکارهای افزایش حجم مبادلات تجاری با کشور عمان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، در این نشست که با حضور شهلا عموری نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان و همچنین معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت برگزار شد، سفر جمهوری اسلامی در مسقط به ارائه بخشی از فرصت های تجاری مشترک بین ایران و عمان پرداخت.

شهلا عموری نائب رئیس اتاق مشترک ایران و عمان در حاشیه این نشست با اشاره به روابط نزدیک جمهوری اسلامی ایران و عمان بیان داشت: قطعا سفر رئیس جمهور ایران به این کشور که در آینده ای نزدیک انجام می شود، باعث توافقات و زمینه ساز افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقویت و توسعه زیرساخت های حمل و نقلی بین ایران و عمان موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان خاطرنشان کرد: این اتاق ، طی سال های اخیر تلاش های زیادی را برای حفظ و توسعه مبادلات تجاری دو کشور در دستور کار داشته است که به ایجاد فرصت های اقتصادی قابل توجهی برای فعالان اقتصادی منجر گردیده است.

وی بیان داشت: اعزام هیات بلندپایه تجاری ایران به کشور عمان و در آستانه سفر رئیس جمهور کشورمان، ابتکار اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان بوده که خلق فرصت های تجاری بیشتری را برای بخش خصوصی درپی دارد.