اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

معرفی بخشی از توانمندی های تولیدی خوزستان به مدیران و کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اتاق اهواز چهارشنبه 15/Tir/1401 10:36

در جریان اولین روز از فعالیت نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط، بخشی از توانمندی واحدهای فنی و مهندسی، تولیدی و دانش بنیان استان خوزستان که در غرفه اتاق بازرگانی اهواز مستقر هستند، به مدیران و کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه هیاتی از مجموعه مدیران و کارشناسان این وزارتخانه با حضور در غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز از نزدیک با تعدادی از صاحبان کسب و ها، واحدهای فنی و مهندسی، تولیدی و دانش بنیان استان خوزستان گفت‌وگو کردند.

در این بازدید، همچنین فعالان بخش خصوصی استان به معرفی توانمندی های موجود در زمینه های مختلف پرداختند.

بر اساس این گزارش، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط  روز یکشنبه( 5تیرماه سال جاری)‌ در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

این نمایشگاه همزمان با گرامیداشت دهه «تولید و تجارت» (یکم تا دهم تیرماه) همراه با برپایی پاویون ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها با حضور "سیدرضا فاطمی امین" وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران  مدت چهار روز کار خود را آغاز کرد.