اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

رئیس اتاق بازرگانی اهواز : ارائه خدمات آنلاین مالی به تجار در مرز چذابه  پیگیری می‌شود

اتاق اهواز جمعه 17/Tir/1401 18:54

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به حضور در شرکت نوآوران پیشرو مانی‌یار گفت:  با همکاری این شرکت فناور، امکان ارائه خدمات مالی آنلاین به تجار در مرز چذابه بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، شهلاعموری در این بازدید بیان داشت: در صورت نتیجه بخش بودن بررسی های کارشناسی، این خدمات در قالب یک اپ طراحی می شود تا اعضای اتاق بازرگانی برای پرداخت هزینه های مالی مانند حق گمرکی، کرایه حمل کالا و دستمزدهای کارگری و... با مراجعه حضوری به شعب بانکی شهرستان‌های مجاور، نیاز نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برای استقرار شعب بانکی در مرز چذابه تلاش های زیادی صورت گرفته افزود: تاکنون، شرایط لازم برای استقرار شعبه بانکی در مرزچذابه فراهم نشده و این موضوع، اعضای اتاق را با مشکلات زیادی همراه کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز خاطرنشان‌کرد: با کمک شرکت نوآوران پیشرو مانی‌یار (با نام تجاری مانیار ) بخش قابل توجهی از خدمات مالی و بانکی تجار در مرز چذابه بصورت آنلاین ، قابل ارائه خواهد بود‌.

بر اساس این گزارش،این شرکت به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی و دارای مجوز فناوری پارک فناوری پردیس،  زیر ساختی برای ارائه خدمات پرداخت آنلاین برای اشخاص معمولی و کسب و کارها است.