اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

شرکت های کوچک و متوسط خوزستانی ظرفیت همکاری با صنایع بزرگ را دارند

اقتصادی یکشنبه 26/Tir/1401 10:36

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: همکاری شرکت های کوچک و متوسط استان خوزستان با صنایع بزرگ کشور، شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، محمد نجفیان روز سه شنبه ( هفتم تیر ماه سال جاری )  با اشاره برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی شرکت های کوچک و متوسط در محل نمایشگاه بین المللی تهران اظهارداشت: با پیگیری های و راهبری رئیس اتاق بازرگانی اهواز، معرفی توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی تولیدکنندگان استان خوزستان با جدیت به عنوان یک اولویت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی اهواز در کنار اعضای خود با هدف رونق تولید و شکوفایی اقتصادی، برنامه ریزی های کاربردی را به مرحله اجرا گذاشته که قطعا به توسعه سطح روابط تجاری ایران و بازارهای صادراتی منجر می گردد.

نجفیان با بیان اینکه بخشی از این ظرفیت ها با محوریت اتاق بازرگانی اهواز در نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی شرکت های کوچک و متوسط ارائه شده است اظهارداشت: در این نمایشگاه، تعاملات و مذاکرات اقتصادی و تجاری مناسبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: با محوریت اتاق اهواز تعداد 11 واحد فنی و مهندسی، دانش بنیان و تولیدی استان خوزستان در نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی شرکت های کوچک و متوسط حضور پیدا کرده اند.

بر اساس این گزارش، در سومین روز از نمایشگاه توانمندی های صادراتی شرکت های کوچک و متوسط که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، فعالان اقتصادی استان خوزستان در میزتجاری هندوستان، پاکستان، کارگروه آموزش نحوه ورود و راهکارهای توسعه صادرات شرکت های کوچک و متوسط به بازار عراق برگزار شد.