اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

یک شرکت عضو اتاق بازرگانی اهواز برای ساخت بیمارستان در کشور سنگال مشارکت می‌کند

اتاق اهواز شنبه 08/Mordad/1401 13:48

مدیرعامل شرکت "خدمات تجاری حامیان طب فرا اندیشان رادین" گفت: این شرکت عضو اتاق بازرگانی اهواز با حضور در نخستین نمایشگاه "معرفی توانمندی های صادراتی شرکت های کوچک و متوسط"، موفق به انجام توافقات اولیه جهت مشارکت در ساخت یک بیمارستان مجهز در کشور "سنگال" شد.

محمد امین حیدری با حضور در محل اتاق بازرگانی اهواز و اهداء لوح تقدیر به شهلا عموری ضمن قدردانی از حمایت های این اتاق از مجموعه کسب و کارهای مختلف استان به ویژه در حوزه فعالیت های دانش بنیان اظهارداشت: ارائه ظرفیت ها و توانمندی های فعالان بخش خصوصی کشور در قالب تجارت خارجی می تواند به رشد و توسعه کسب و کارها منجر شود.

وی ادامه داد: در این زمینه، اتاق بازرگانی اهواز، تلاش های زیادی را در دستور کار قرار داده است که باعث ایجاد رضایت‌مندی قابل توجهی در بین اعضاء گردیده است.

این عضو اتاق بازرگانی اهواز اظهارداشت: در جریان برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی های صادراتی شرکت های کوچک و متوسط  به واسطه فعالیت بسیار خوب اتاق اهواز، تعداد قابل توجهی از کسب و کارها و واحدهای تولیدی استان خوزستان در این رویداد حضور داشتند.

حیدری تصریح کرد: شرکت خدمات تجاری حامیان طب فرا اندیشان نیز از جمله این واحدها بود که با تعامل و همکاری اتاق، موفق به رایزنی با هیات های تجاری مختلف خارجی شد.

مدیرعامل شرکت خدمات تجاری حامیان طب فرا اندیشان رادین ادامه داد: به واسطه حمایت های اتاق بازرگانی اهواز و رایزنی های انجام شده، این شرکت موفق انجام توافق اولیه برای مشارکت در ساخت یک بیمارستان مجهز در کشور سنگال شده است.

این عضو اتاق بازرگانی اهواز یادآورشد: علاوه بر این نیز، توافقات اولیه دیگری با کشورهایی از جمله "غنا" و "عمان" صورت گرفته که بعد از نهایی شدن آنها، اطلاعات مربوطه منتشر خواهد شد.