اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

مطالبه‌گری مشترک صدا و سیمای خوزستان و اتاق بازرگانی اهواز برای حمایت از بخش خصوصی

اتاق اهواز پنجشنبه 13/Mordad/1401 21:25


در دیدار  رئیس اتاق بازرگانی اهواز با مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، زمینه های لازم برای همکاری دوجانبه جهت پیگیری مطالبه‌گری بخش خصوصی در حوزه رفع موانع تولیدی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، شهلا عموری در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با بیان اینکه بخش خصوصی مطالبات و خواسته های قانونی بر زمین مانده متعددی دارد گفت: پیگیری مشکلات نیازمند همراهی و همکاری رسانه ها است.

وی ادامه داد: قطعا، رسانه ملی در این مسیر می تواند ضمن معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های اقتصادی استان، زمینه ای مطلوب برای رفع چالش ها و مشکلات موجود را فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز اضافه کرد:برنامه سازی و تولید محتوای مناسب و کارشناسی با همکاری مشترک این اتاق و رسانه ملی، شتاب در اجرای مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان را درپی‌ دارد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان همچنین در بخشی دیگری از این دیدار، معرفی ظرفیت های اقتصادی و افزایش حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی را با اهمیت عنوان کرد و گفت: قطعا، رشد اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار درگرو حمایت از بخش خصوصی است.

مسلم رحیمی افزود: در چارچوب همکاری‌های مشترک با اتاق بازرگانی اهواز، پیگیری خواسته های بخش خصوصی استان نیز بیش از پیش در دستور کار  صدا و سیمای استان قرار می گیرد.

گفتنی است، در این نشست محمد نجفیان دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز به بیان بخشی از چالش‌های پیشروی فعالان اقتصادی استان پرداخت و در ادامه نیز اعظم ساسانی سرپرست دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان به ظرفیت‌های قانونی این شورا با هدف بهبود فضای کسب و کار در استان اشاره کرد.