اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

راهکارهای توسعه تجارت ایران و سوریه مورد بررسی قرار می‌گیرد

اتاق اهواز چهارشنبه 19/Mordad/1401 12:30

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اهمیت مشارکت اقتصادی ایران در دوره بازسازی کشور سوریه گفت: در همین راستا، دوره آموزشی ارائه راهکارهای توسعه تجارت ایران و سوریه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، محمد نجفیان اظهارداشت: این دوره آموزشی با همکاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه به صورت مجاری و از طریق درگاه‌های مربوط به واحد آموزش اتاق بازرگانی اهواز برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه "شهلا عموری" رئیس اتاق بازرگانی اهواز، "هوشنگ عباسی" فعال اقتصادی در بازار سوریه، "حسن شمشادی" دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه در این دوره آموزشی به ارائه راهکارهای توسعه تجارت بین ایران و سوریه می‌پردازند گفت: زمان برگزاری این دوره یکشنبه 23 مرداد جاری از ساعت 11 تا 13 خواهد بود.

نجفیان با اشاره به گستره فعالیت‌های آموزشی اتاق بازرگانی اهواز در حوزه‌های بین المللی بیان‌داشت: علاقمندانی که در این دوره آموزشی حضور پیدا کنند، گواهینامه معتبر بین المللی (دو زبانه) دریافت خواهند کرد.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز حضور عموم علاقه مند به فعالیت‌های اقتصادی در این دوره آموزشی را آزاد دانست و تصریح‌کرد: هزینه شرکت در دوره آموزشی "راهکارهای توسعه تجارت ایران و سوریه" ویژه اعضای اتاق بازرگانی اهواز، دانشجویان و شرکت‌های دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری خوزستان رایگان است.

نجفیان ادامه خاطرنشان‌کرد: شرایط سیاسی، اقتصادی و امنیتی سوریه، چگونگی ورود به بازار سوریه، سوریه دروازه غربی ایران به آفریقا، شباهت و تفاوت های بازار عراق و سوریه، صادرات فنی مهندسی خوزستان به سوریه، مزیت‌های خوزستان برای توسعه تجارت با سوریه و همچنین تسهیلات دولت سوریه برای سرمایه‌گذاری تولیدی در این کشور، به عنوان سرفصل‌های آموزشی دوره راهکارهای توسعه تجارت ایران و سوریه محسوب می‌شوند.

بر اساس این گزارش، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره تماس‌های 33332642-061 (داخلی 202) و شماره واتساپ 09018133349 تماس حاصل کنند.