اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

دستگاه های متولی به توسعه تجارت خارجی از مرزهای خوزستان کمک کنند

اتاق اهواز شنبه 05/Shahrivar/1401 09:07

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر ضرورت همکاری و کمک دستگاه‌های متولی در توسعه تجارت خارجی از مرزهای خوزستان تاکید کرد و گفت: بهبود فضای کسب و کار همواره از اهمیت زیادی برای رشد اقتصادی کشور برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، در نشستی هم اندیشی، رئیس اتاق بازرگانی اهواز، نائب رئیس اول و دبیرکل اتاق با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان اهواز دیدار کردند. 
در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد با اشاره به اینکه اشتغال جوانان یکی از اولویت های اصلی نظام است افزود: در این زمینه بخش خصوصی و دولتی باید در کنار هم به کمک بیاییند. 
وی ادامه داد: این همکاری می تواند بیش از پیش، زمینه رشد اقتصادی و همچنین کاهش نرخ بیکاری را فراهم کند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه بهبود زیرساخت های تجاری در مرزهای استان، جزئی از مطالبه فعالان اقتصادی است گفت: در این رابطه پیگیری ها در دستور کار قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات موجود، اقداماتی در حال انجام است.

گفتنی است، در پایان این نشست، گزارشی از عملکرد اتاق بازرگانی اهواز در حوزه تجارت خارجی و همچنین پیگیری های صورت گرفته برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان اهواز ارائه شد.