اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

همایش «بررسی راهکارهای توسعه روابط تجاری ایران و بلاروس»

اقتصادی دوشنبه 14/Shahrivar/1401 15:28

همایش «بررسی راهکارهای توسعه روابط تجاری ایران و بلاروس» با حضور یک هیات تجاری 25 نفره از فعالان اقتصادی این کشور روز سه‌شنبه 15 شهریور ماه در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود و فعالان اقتصادی می‌توانند برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، یک هیات تجاری از جمهوری بلاروس که در زمینه‌های محصولات نفتی و پتروشیمی، پالایشگاهی، الیاف، دارویی، کاغذ، جنگلداری، لاستیک خودرو، رنگ، گوشت قرمز، خدمات گمرکی، راه‌آهن، حمل‌ونقل و لجستیک و ... فعالیت دارند، به منظور دیدار و مذاکره با فعالان اقتصادی عضو اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و برگزاری مذاکرات دوجانبه تجاری، در ساعت 9:30 صبح روز سه‌شنبه مورخ 15 شهریور ١٤٠١ در اتاق بازرگانی تهران حضور می‌یابند.

اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وک شاورزی تهران و اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور می‌توانند در این رویداد شرکت و با همتایان بلاروسی خود دیدار و گفت‌وگو کنند. فعالان اقتصادی در صورت تمایل به مشارکت در این گردهمایی، باید فرم ثبت‌نام را حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 14 شهریورماه فقط به زبان انگلیسی تکمیل و ارسال کنند.

نظر به ملاحظه طرف بلاروسی، فهرست شرکت‌‌های حاضر در هیات مذکور پس از ثبت‌نام از طریق ایمیل برای علاقه مندان ارسال خواهد شد.

اینجا ثبت‌نام کنید.