اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا ۲۷ مهر برگزار می‌شود

اتاق ایران سه شنبه 15/Shahrivar/1401 08:52

اولین اجلاس «تجارت محصولات کشاورزی و غذا» چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این همایش ثبت‌نام کنند.
بنابر اعلام رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، امکان ثبت‌نام برای حضور در اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا که قرار است چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار شود، فراهم است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان از مباحث این اجلاس بهره ببرند.

محسن امینی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران به ارائه جزئیاتی پیرامون نخستین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و مواد غذایی پرداخت و با اشاره به تاریخ برگزاری این اجلاس گفت: اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا، چهارشنبه ۲۷ مهر در اتاق ایران برگزار می‌شود.

این فعال اقتصادی محورهای این اجلاس را در سه بخش تأمین مالی نوین، شبکه‌سازی بازار و صادرات هدفمند، خلاصه کرد و گفت: در این همایش از فعالان اقتصادی حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی دعوت شده و قرار است با مشارکت این افراد در چارچوب نشست‌های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی موضوعات مهم کشاورزی مطرح و بررسی شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران ضمن اشاره به امکان حضور رایگان علاقه‌مندان به دو صورت مجازی و حضوری در این اجلاس، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۱۶۷۲۷ تماس بگیرند.

بر اساس اظهارات امینی به منظور بررسی و پیشبرد هرچه بهتر اهداف اجلاس، در این برنامه از سیاست‌گذاران و مسئولان مربوطه هم دعوت می‌شود.