اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نمایشگاه صنایع غذایی و کشاورزی ایران در امارات برگزار می شود

نمایشگاه دوشنبه 28/Shahrivar/1401 12:24

نمایشگاه صنایع غذایی و کشاورزی و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنایع غذایی و کشاورزی ایران در امارات از ۱۶ لغایت ۱۹ آبان ماه سال جاری متحده عربی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز همزمان با این نمایشگاه، همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تولیدی و صادراتی صنایع غذایی و کشاورزی ایران در امارات، ضمن ارائه مطالب کاربردی و آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت مذکور، به معرفی ظرفیت‌های موجود کشور در بخش غذایی و کشاورزی توسط متولیان دولتی و خصوصی می‌پردازد.

بازار مواد غذایی و آشامیدنی امارات متحده عربی با ظرفیت سالانه ۱۶ میلیارد دلار، یکی از بزرگترین و پویاترین بازارهای مصرفی مواد غذایی منطقه است که می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات خوراکی و آشامیدنی ایران باشد. در حال حاضر ایران نزدیک به ۳ درصد از بازار خوراکی‌ها و آشامیدنی‌های امارات را در اختیار دارد که این رقم می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب و به شکل چشمگیری بهبود پیدا کند.

علاقه مندان  می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88175819- 88175809 -021  و واتس اپ 09201104153 تماس و یا به سایت BizLeadersHub.com  مراجعه نمایند .