اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

اتاق بازرگانی تهران یک هیات تجاری به بلاروس اعزام می‌کند

اقتصادی یکشنبه 17/Mehr/1401 13:44


اتاق بازرگانی تهران در ادامه پذیرش و اعزام هیات‌های تجاری، 25 مهرماه میزبان یک هیات از فعالان اقتصادی جمهوری باشکرتستان فدراسیون روسیه است و در اواخر آبان ماه نیز یک هیات تجاری متشکل از فعالان اقتصادی ایرانی به جمهوری بلاروس اعزام می‌کند.

پس از آنکه سفر هیات تجاری اتاق بازرگانی تهران به مینسک، پایتخت بلاروس، در مرداد ماه لغو شد و به تعویق افتاد، معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران اعلام کرده است که این سفر در اواخر آبان‌ماه انجام می‌شود و علاقمندان به حضور در این هیات تجاری می‌توانند تا روز بیستم مهرماه برای ثبت‌نام به سایت اتاق تهران مراجعه کنند.

این هیات تجاری از طرف اتاق تهران و با همراهی و مشارکت اعضای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در زمینه‌های کشاورزی، صنایع غذایی و ماشین‌آلات مرتبط، حمل‌ونقل و لجستیک و ... از تاریخ 24 تا 27 آبان‌ماه 1401 و همزمان با برگزاری نمایشگاه کشاورزی و صنایع غذایی پرود اکسپو بلاروس به این کشور اعزام می‌شود.

با توجه به محدودیت زمانی برای دریافت ویزا، تاریخ ثبت‌نام تا روز پایان ساعت اداری روز چهارشنبه 20 مهرماه در نظر گرفته شده و قابل تمدید نخواهد بود. برنامه جلسات، رویدادها و بازدیدهای این هیات، پس از تنظیم فهرست نهایی اعضا با هماهنگی میزبان تنظیم و به تمامی گروه اعلام می‌شود.

حضور هیات تجاری روس در اتاق تهران

اتاق تهران در ادامه میزبانی هیات‌های تجاری روس، روز دوشنبه 25 مهر ماه نیز میزبان یک هیات تجاری از جمهورسی باشکرتستان روسیه است. این هیات متشکل از 10 شرکت است که در زمینه‌های صنایع غذایی و کشاورزی (میوه، سبزیجات، خشکبار، آرد، پاستا، ماکارونی و شیرینی‌جات، انواع گوشت، روغن)، چرم، پوشاک و ... فعالیت دارند و برای دیدار و مذاکره با فعالان اقتصادی ایرانی و برگزاری مذاکرات دوجانبه تجاری به تهران می‌آیند.

اعضای این هیات ساعت 9:30 صبح روز دو‌شنبه مورخ 25 مهرماه ١٤٠١ در اتاق بازرگانی تهران حاضر می‌شوند. فعالان اقتصادی علاقمند به حضور در این رویداد و مذاکره با اعضای این هیات می‌توانند حداکثر تا روز شنبه 23 مهرماه برای ثبت‌نام به سایت اتاق تهران مراجعه کنند. فهرست شرکت‌های روسی در لینک ثبت‌نام موجود است.

اعضای اتاق و فعالان اقتصادی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران به شماره‌های 88721043 و 88719051 تماس بگیرند.

ثبت‌نام برای حضور در هیات اعزامی به بلاروس

ثبت‌نام برای مذاکره با هیات تجاری باشکرتستان روسیه