اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

دوره آموزشی مدیریت فروش در دوران رکود _ دی ماه  1401

اتاق اهواز یکشنبه 11/Dey/1401 09:44

به همت اتاق بازرگانی اهواز و با همکاری اتاق بین الملل جوانان اهواز دوره آموزشی مجازی مدیریت فروش در دوران رکود  برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز بازار راکد و شرایط حاکم بر آن ،  دوران رکود و تغییرات در رفتار خریداران و مصرف کنندگان ،  شرایط رکود- نگرانی کسب وکارها و بازاریابی فشاری، راهکارهایی به جهت بقا و سودآوری در بازاری راکد ،  برخی از متدهای نوین بازاریابی با تمرکز بر دوران رکود ،  پرسش و پاسخ  از جمله سرفصل های این همایش عنوان شده است .

زمان برگزاری این همایش روز دوشنبه 12 دی  ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰  می باشد .

علاقه مندان جهت شرکت در این دوره  می توانند با اپلیکیشن بله یا واتس اپ واحد آموزش 09018133349 و یا شماره 33332642 داخلی 202 در ارتباط باشند .

حضور در این دوره و دوره های آموزشی دی ۱۴۰۱ اتاق بازرگانی اهواز برای عموم آزاد و رایگان می باشد اما در صورتی که متقاضی دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی (دوزبانه) باشید می بایست مبلغ 70 هزار تومان واریز نمایید.

 متقاضیان صدور گواهینامه ی آموزشی می بایست یک روز  بعد از حضور در دوره ی آموزشی، هزینه صدور گواهینامه ی آموزشی را از طریق شماره کارت 6063737004812796 به نام اتاق بازرگانی اهواز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، واریز و تصویر فیش واریزی، نام و نام خانوادگی، کد ملی و نام دوره ی آموزشی مورد نظر خود را از طریق واتس آپ یا اپلیکیشن بله به شماره (09018133349) واحد آموزش اتاق اهواز  ارسال نمایند.

 دوره های آموزشی آنلاین اتاق بازرگانی اهواز در فضای مجازی اسکای روم Skyroom برگزار می شود و برای حضور، نیاز به نصب نرم افزار نیست . علاقه مندان می توانند  فقط با کلیک بر روی لینک ارسال شده به راحتی وارد کلاس فضای مجازی شده و از محتوای آن بهره مند شوند.