اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

هیات تجاری اتاق ایران از 5 تا 8 بهمن به آستانه اعزام خواهد شد

اتاق مشترک چهارشنبه 21/Dey/1401 08:27

اتاق ایران در نظر دارد همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و قزاقستان یک هیات تجاری از پنجم تا هشتم بهمن ماه امسال به آستانه پایتخت قزاقستان اعزام کند.

اتاق ایران، با هدف توسعه همکاری‌های تجاری ایران و قزاقستان و همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، در نظر دارد با همکاری اتاق مشترک ایران و قزاقستان یک هیأت تجاری را با همراهی وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ 5 لغایت 8 بهمن ماه امسال به شهر آستانه اعزام کند.

حوزه‌های حمل و نقل (کشتیرانی، ریلی، ترانزیت)، خدمات فنی مهندسی، کشت فراسرزمینی، محصولات کشاورزی و مواد غذایی، غلات و خوراک دام، مواد شیمیایی، پلاستیک، صنایع و ماشین‌آلات، مصالح ساختمانی، معدنی، دارو و تجهیزات پزشکی، فناوری و دانش‌بنیان، در اولویت فعالیت‌های کاری هیات تجاری مورد اشاره است. 

لینک ثبت نام آنلاین به همراه هزینه‌های هتل، ترانسفر و پرواز چارتر با توجه به همراهی هیات تجاری بخش خصوصی با هیات اعزامی کمیسیون مشترک ایران و قزاقستان در هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی، متعاقباً اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای مشارکت می‌توانند، با تکمیل و ارسال فرم پیوست به همراه یک قطعه عکس، تصویر گذرنامه و کاتالوگ یک صفحه‌ای معرفی شرکت (در قطع A4) به آدرس ایمیل m.saatchi@iccima.ir تا پایان وقت اداری روز 24 دی‌ماه اقدام کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت و ثبت‌نام در هیأت اعزامی با شماره‌های  85732356 ، 85732390 ، 88987293 و یا 09354554347 تماس بگیرند.