اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

اتاق بازرگانی اهواز در عراق مرکز تجاری تاسیس می‌کند

اتاق اهواز شنبه 24/Dey/1401 08:42

رییس اتاق بازرگانی اهواز از انجام فرآیندهای قانونی برای تاسیس مرکز تجاری این اتاق در کشور عراق خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی اهواز در عراق مرکز تجاری تاسیس می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز شهلا عموری  اظهار کرد: خوزستان از ظرفیت‌های اقتصادی قابل توجهی در حوزه صادرات برخوردار است که معرفی این توانمندی‌ها، می‌تواند به توسعه مبادلات تجارت خارجی کشورمان منجر شود.

وی افزود: استان خوزستان آمادگی پذیرش هیات‌های تجاری تخصصی از کشورهای مختلف به ویژه از چین، پاکستان، قزاقستان، ازبکستان و روسیه را دارد.

 نایب رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق از انجام فرآیندهای قانونی برای تاسیس مرکز تجاری این اتاق در کشور عراق خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی اهواز در عراق مرکز تجاری تاسیس می‌کند.

عموری ادامه داد: در این راستا همکاری رایزن‌های تجاری کشورمان در سفارتخانه‌های مختلف می‌تواند به رشد صادرات و این مبادلات کمک بسیار زیادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی اهواز از ابتدای امسال پذیرش هیات‌های تجاری مختلف را در برنامه‌های کاری خود داشته است، عنوان کرد: حضور این هیات‌ها تاکنون در توسعه همکاری‌های اقتصادی بخصوص با کشور عراق تاثیرگذار بوده است.

نایب رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق تصریح کرد: فعالیت‌های بین المللی اتاق بازرگانی اهواز در قالب پذیرش هیات‌های تجاری، روند مطلوبی داشته و به صورت همزمان، ظرفیت‌های اقتصادی استان‌های مختلف کشورمان به تجار کشورهای خارجی بخصوص کشور عراق معرفی شده‌اند.