اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت دهه فجر

اتاق اهواز سه شنبه 11/Bahman/1401 15:06

با همه فراز و نشیبها عمر انقلاب به ۴ و نیم دهه رسید که این امر دال بر نوعی همراهی بخش قابل توجهی از ملت ایران با آرمانها و ارزشهای انقلاب است.

در بازگشت به آن ایام که ملت ایران جهت تحقق اهداف خود به مجموعه ای یکپارچه تبدیل شده بودند، می بینیم که آن مقطع تاریخی در ذات خود حامل ویژگیهایی همچون عدالت و جمهوریت و ادغام این دو مفهوم با اسلامیت بود. این یکپارچگی و همراهی عمومی بود که باعث مدیریت جنگ تحمیلی و تحمل همه ی سختیهای آن از سوی ملت گردید.

هیچکس نمی تواند منکر اقدامات مبتنی بر عمران و توسعه طی این مدت از عمر انقلاب باشد اما در چارچوب آرمانهای انقلاب بویژه مبحث عدالت اقتصادی و استمرار چرخه ی آن  کماکان کارهای بسیار زیادی باقی مانده که باید مورد توجه جدی سیاستگزاران و اولیا امور قرار بگیرد.

بعنوان شخصی که فرصتِ نمایندگی و خدمت به بخش خصوصی استان به من سپرده شده و به رسم احترام به آن رخداد تاریخی، تقارن میلاد نهمین امام همام حضرت جوادالائمه (ع)  و ایام فرخنده دهه فجر بویژه ورود حضرت امام (ره) را به فعالان اقتصادی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با اتخاذ تدابیر و اقدامات راهگشا شرایط اقتصادی برای قاطبه ی مردم نسبت به گذشته تحسین شود.

از این فرصت استفاده می کنم و تقاضای همیشگی فعالان اقتصادی بویژه فعالان بخش تولید و صادرکنندگان عزیز که سربازان بدون منت و رکن رکین پایداری اقتصاد کشور به شمار می روند را از مسئولان مطرح می نمایم. همزمان با این ایام تقاضا می کنیم که مشکلات متعدد فعالان اقتصادی ما بویژه در مباحث ارزی و تثبیت سیاستهای مرتبط به واردات و صادرات و فعال کردن مشوقهای ویژه ی صادرکنندگان و حمایتهای لازم مورد توجه بخش قانونگذاری و اجرایی کشور قرار بگیرد.

شهلا عموری

رئیس اتاق بازرگانی اهواز