اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

همایش مشترک تجاری ایران و عمان با حضور هیات عمانی در تهران

اتاق مشترک سه شنبه 12/Ordibehesht/1402 15:15

معاون امور استانها و تشکل های اتاق ایران  از برگزاری بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عمان از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ اردیبهشت ماه سالجاری با حضور هیات تجاری عمانی به سرپرستی وزیر محترم صنعت و تجارت و رئیس اتاق بازرگانی عمان در تهران خبر داد .

سید جواد زمانی گفت :  اتاق مشترک ایران و عمان  در نظر دارد تا نسبت به برگزاری همایش" تجاری ایران و عمان همراه با نشست B2B در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ از ساعت ۹:۰۰ لغایت ۱۲:۳۰ با حضور روسای محترم اتاقهای بازرگانی دو کشور هیات تجاری عمانی و فعالان اقتصادی ایران در طبقه دهم اتاق بازرگانی ایران اقدام نماید.

فرم ثبت نام در نشست تجاری مذکور از اینجا  قابل ملاحظه بوده و آخرین مهلت ثبت نام حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ به آدرس ایمیل اتاق مشترک info@iromcc.com ارسال نمایند.

خاطر نشان می سازد تاریخ برگزاری همایش و نشست تجاری موصوف پیش بینی شده بوده و پس از وصول لیست هیئت تجاری عمانی همراه با زمینه های فعالیت آنان و قطعی شدن برنامه جلسات هیات عمانی با بخش دولتی ایران در صورت هرگونه تغییر در روز و ساعت برگزاری مراتب متعاقباً به متقاضیان اعلام خوهد شد.