اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

همدلی، نقطه قوت اقتدار بخش خصوصی/ اعتبارنامه اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز اهدا شد

اتاق اهواز سه شنبه 02/Khordad/1402 11:11

️اعتبارنامه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع،_معادن و کشاورزی اهواز با حضور مشاور استاندار در حوزه بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان و شرکتها و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف و همچنین مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان به اعضا اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، در این آیین، مهدی عرفانی‌فر مشاور استاندار خوزستان با تاکید بر توانمندی هرچه بیشتر بخش خصوصی در عرصه های مختلف بیان کرد: اتاق بازرگانی در این زمینه نقش تعیین کننده ای دارد.

وی با اشاره به ضرورت همدلی و هم‌افزایی بین اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز بیان داشت: با پایان رقابت های انتخاباتی، زمان آن رسیده که برای تلاش و کوشش جهت بهبود شرایط اقتصادی استان وارد میدان شد و با همکاری های بین بخشی برای تحقق رشد اقتصادی در استان برنامه ریزی های کاربردی را در اولویت قرار داد.

مشاور استاندار در حوزه بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان و شرکتها و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف یادآورشد: تلاش های قابل تقدیری در دوره قبلی اتاق بازرگانی اهواز رقم زده شد که باید اقدامات انجام شده، با تلاش بیشتر تداوم یابد.

در این نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز به بیان دغدغه های بخش خصوصی استان پرداختند.