اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

فراخوان دعوت به عضویت در کمیسیونهای تخصصی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی اهواز طی دوره دو ساله 1402-1403

اتاق اهواز دوشنبه 29/Khordad/1402 11:25

دعوت از فعالان و صاحبنظران اقتصادی خوزستان برای عضویت در کمیسیونهای تخصصی اتاق بازرگانی اهواز


با تصمیم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز، فعالان و صاحبنظران اقتصادی استان می توانند برای عضویت در کمیسیون های تخصصی این اتاق اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی، ااتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اهواز در اجرای وظایف قانونی خود مبنی بر نقش آفرینی موثر به منظور فراهم آوردن زمینه های رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور همزمان با آغاز بکار دوره دهم هیات نمایندگان نسبت به بازبینی در فهرست عناوین کمیسیونهای تخصصی اقدام کرده است.

برابر با این بازنگری از سوی هیات نمایندگان، عنوان ۱۱ کمیسیون تخصصی اتاق اهواز تصویب شده که شامل کمیسیون "صنایع، احداث و خدمات فنی مهندسی"، "کمیسیون انرژی"، "کمیسیون بازرگانی، حمل و نقل و گمرک"، "کمیسیون آب، کشاورزی و صنایع وابسته"، "کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی"، "کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان"، "کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته"، "کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی"، "کمیسیون معدن و صنایع معدنی"، "کمیسیون بازار، پول و سرمایه" و "کمیسیون حقوقی و حمایت قضایی و مقرراتی نهایی شده است.


برهمین اساس، فعالان اقتصادی استان خوزستان، مدیران اتحادیه ها و تشکل‌های اقتصادی اساتید و صاحبنظران حوزه‌های گوناگون اقتصادی استان می توانند با عضویت در هر یک از کمیسیون‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود اقدام کنند. 

علاقه مندان، مراتب تمایل خود را تا روز سه شنبه ۶ تیرماه سال جاری از طریق تکمیل فرم پیوست و ارسال آن به آدرس پست الکترونیک ahvazccim.dabirkhaneh@gmail.com یا شماره دورنگار ۳۳۳۳۲۵۵۱-۰۶۱ اعلام نمایند.
مضافاً، سرکار خانم جلالی کارشناس محترم اتاق با شماره تماس ۳۳۳۳۲۹۰۰-۳۳۳۳۲۷۴۴-۳۳۳۳۲۶۴۲ داخلی ۳۰۴ آماده پاسخگویی در این زمینه می باشند.

فراخوان دعوت به عضویت در کمیسیونهای تخصصی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی اهواز طی دوره دو ساله ۱۴۰۲-۱۴۰۳