اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان رزمایش بزرگ اقتصادی است

اتاق اهواز سه شنبه 27/Tir/1402 12:41

رییس اتاق بازرگانی اهواز از همکاری این اتاق و دستگاه‌های متولی حوزه اقتصادی برای برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان با حضور ۱۰ کشور خارجی خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت‌های اخیر کشور در حوزه دیپلماسی، این همایش را می‌توان نوعی رزمایش بزرگ اقتصادی در منطقه دانست.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز  محمد جواد امانی روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی دستگاه‌های متولی برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی استان خوزستان که در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد اظهارکرد: برابر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این همایش تعداد ۱۰۰ طرح سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران خارجی از ۱۰ کشور معرفی خواهد شد.

وی بیان‌داشت: فرآیند صدور مجوز برای عملیاتی شدن این پروژه‌های سرمایه‌گذاری طی شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر اینکه این همایش را می توان نوعی رزمایش بزرگ اقتصادی در منطقه دانست گفت: باتوجه به فعالیت‌های اخیر کشور در حوزه دیپلماسی، همایش معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی استان خوزستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

امانی اضافه‌کرد: اتاق بازرگانی اهواز از تمام ظرفیت‌های کارشناسی خود برای معرفی این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای رشد اقتصادی استان استفاده خواهد کرد.

وی بیان‌داشت: فعالان اقتصادی کشورهای حوزه خلیج فارس از اصلی‌ترین متقاضیان حضور در این همایش هستند که جزییات بیشتر آن در آینده اعلام خواهد شد.