اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

تمایل داریم با اتاق بازرگانی اهواز نمایشگاه‌های اقتصادی مشترک برگزار کنیم

اتاق اهواز پنجشنبه 30/Shahrivar/1402 01:59


️رییس اتاق بازرگانی اربیل اقلیم کردستان عراق ، معرفی توانمندی های مشترک #خوزستان و اقلیم کردستان عراق با هدف توسعه مبادلات تجاری ضروری است گفت: تمایل داریم به صورت مشترک با اتاق بازرگانی اهواز، نمایشگاه های اقتصادی مشترک برگزار کنیم.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، "ملا مجبد" با اشاره به اینکه حضور هیات تجاری اتاق بازرگانی اهواز در اربیل اقلیم کردستان عراق به عنوان یک فرصت مناسب برای توسعه مبادلات تجاری با ایران محسوب می شود ادامه داد: شناخت مطلوب و کافی از توانمندی های تولیدی و اقتصادی در امر تجارت، علاوه بر ایجاد بهره وری، باعث تسهیل امور بازرگانی می شود.
وی با قدردانی از معرفی بخشی از توانمندی های استان خوزستان به منظور بهره مندی فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی اربیل اقلیم کردستان عراق بیان داشت: تلاش داریم از ظرفیت های استان خوزستان به منظور تجارتی سودآور ، بیش از پیش استفاده کنیم.
رییس اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود در راستای توسعه مبادلات و همچنین تقویت روابط، تفاهمنامه های از پیش منعقد شده بین دولت ایران و اقلیم کردستان عراق احیا و مورد بهره برداری قرار گیرد.