اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

وبینار تخصصی مدیریت و مهندسی بسته بندی در نسل نوین بازاریابی _ آبانماه 1402

اتاق اهواز چهارشنبه 17/Aban/1402 09:59

به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با همکاری اتاق بین المللی جوانان اهواز وبینار تخصصی مدیریت و مهندسی بسته بندی در نسل نوین بازاریابی برگزار می گردد. 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز  اولین دوره آموزشی آنلاین آبان ۱۴۰۲ با عنوان وبینار تخصصی مدیریت و مهندسی بسته بندی در نسل نوین بازاریابی روز  پنجشنبه  مورخ ۱۸ آبانماه سال جاری از ساعت ۹ الی ۱۳  به صورت مجازی برگزار می گردد . 

سرفصل های آموزشی این وبینار عبارتند از :  
۱. جايگاه بسته بندي در فرآيند بازاريابي، برندينگ ، فروش و صادرات
۲. انواع بسته بندي بر اساس نوع محصول و مخاطب و رفتار مصرف كننده
۳. نام و نشان، لوگو، تصاوير كليدي، مهندسي اطلاعات و هندسه در بسته بندي
۴. آشنايي با مولفه رنگ و نقش آن در بسته بندي 
۵. ملاك هاي بسته بندي موفق در بازارهاي صادراتي 
۶. نسبت طلايي و بسته بندي

 مدرس وبینار دکتر مازیار قاسم زاده سنگرودی از اساتید مجرب موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران بوده که به شرکت کنندگان  گواهینامه آموزشی بین المللی (دوزبانه الکترونیکی) ارائه می شود . 

هزینه دوره برای دانشجویان و اعضا اتاق بازرگانی اهواز یکصد هزار تومان و برای شرکت کنندگان آزاد یکصد و پنجاه هزار تومان می باشد . 
 شهریه ۴ دوره آبانماه ویژه شرکت کنندگان آزاد با تخفیف ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

علاقه مندان می توانند مبلغ دوره را از طریق شماره کارت 6063737004812796 به نام اتاق بازرگانی اهواز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، واریز و تصویر فیش واریزی را به همراه اطلاعات خواسته شده، از طریق واتس آپ به شماره (09018133349) واحد آموزش اتاق اهواز  ارسال نمایند.

 دوره های آموزشی آنلاین اتاق بازرگانی اهواز در فضای مجازی اسکای روم Skyroom برگزار می شود و برای حضور، نیاز به نصب نرم افزار نیست و فقط با کلیک بر روی لینک ارسال شده می توانید به راحتی وارد کلاس فضای مجازی شده و از محتوای آن بهره مند شوید.