اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

رئیس اتاق بازرگانی اهواز 13 رجب را تبریک گفت

اتاق اهواز چهارشنبه 04/Bahman/1402 10:43

13 رجب سرآغاز طلوعی متفاوت از انسانی متفاوت بود . بزرگ مردی که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود . حضرت علی (ع ) که در سلوک ، گفتار و منش دشمنانش را نیز شیفته خود می ساخت ، تربیت یافته مکتب نبوت بود .

بی تردید امیرالمومنین (ع) که یار و برادر پیامبر صلح و مهربانی حضرت محمد(ص) نیز بود، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزشهای الهی و توحیدی تلاشی بی دریغ و بسزایی داشت . بزرگترین شاخص این بزرگ مرد تاریخ، عدالت بود که  نه تنها پیروان خود را به این امر الهی فرا می خواند بلکه پیروان دیگر مذاهب به این صفت او شهادت می دادند.

میلاد مولود کعبه مقارن است با آغاز ایام البیض که معتکفین با روزه و عبادت در این سه روز آئینی فردی برپای می دارند تا سنت هجرت نبوی را ادامه دهند: هجرت از خود به خدا .

انتخاب این روز به عنوان روز پدر ، سنت حسنه ای است تا بدینوسیله از تلاش پدران و مردان زحمتکش قدردانی به عمل آید .

اینجانب از این فرصت استفاده می کنم و به نمایندگی از طرف هیات نمایندگان ، کارکنان اتاق بازرگانی اهواز و فعالان اقتصادی و  بخش خصوصی استان این روز خجسته را به همگان بویژه رهروان مسیر ائمه اطهار (ع)  و پدران عزیز تبریک عرض می نمایم و برای تمامی معتکفین به ویژه جوانان خداجو قبولی طاعات ، سلامت و موفقیت آرزو می کنم.

محمدجواد امانی

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن وکشاورزی اهواز