اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نزدیکی صنعت و دانشگاه، رونق تولید را درپی دارد

اتاق اهواز شنبه 19/Esfand/1402 13:41

عضو هیات نمایندگان اتاق اهواز و همچنین اتاق ایران با اشاره به برگزاری همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان گفت: این همایش می تواند زمینه نزدیکی هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه را درپی داشته باشد که در نهایت منجر به رونق تولید شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، سیدهبت اله اصولی هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان را نقطه  عطف دیگری برای ایجاد تعامل هرچه بیشتر مجموعه صنعت و دانشگاه عنوان کرد و گفت: این همایش دستاوردهای قابل توجهی داشته که از جمله آن، امضا تفاهمنامه همکاری اتاق ایران و دانشگاه آزاد است.
وی همچنین به گردهمایی مدیران آموزش اتاق های سراسرکشور به میزبانی اتاق زنجان اشاره کرد و گفت: در این گردهمایی دکتر حسین میرمحمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به ارائه برنامه های آموزشی پارلمان بخش خصوصی با هدف ایجاد تعامل هرچه بهتر دانشگاه و صنعت پرداخت.
بر اساس این گزارش، همچنین در این مراسم از تمبر اختصاصی هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه نیز با حضور مدیران ملی و استانی رونمایی شد که یکی از امضا کنندگان این تمبر محمد جواد امانی رییس اتاق بازرگانی اهواز و هبت اله اصولی عضو هیات نمایندگان اتاق اهواز و اتاق ایران بودند.
گفتنی است، در این هماهیش دکتر اصولی به نمایندگی از جامعه بخش خصوصی کشور با اهدا لوح تقدیر از تلاش ها و خدمات دکتر نهاوندیان رییس ادوار اتاق ایران و معاون سابق رییس جمهور تجلیل کرد.