اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نمایشگاه اکسپو 1403 زمینه ای برای تحقق شعار سال است

اتاق اهواز یکشنبه 26/Farvardin/1403 11:33

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو 1403 در اردیبهشت ماه با هدف معرفی ظرفیت های اقتصادی و ایجاد ارتباط زنجیره ای تولیدی پایین دست کشور گفت: اعضای اتاق اهواز به عنوان فعالان اقتصادی قرار است  در این نمایشگاه حضور فعالی داشته باشند تا از این طریق زمینه تحقق شعار سال فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، محمد جواد امانی در نشست هماهنگی نمایشگاه اکسپو 1403 اظهارکرد: فراخوان این نمایشگاه از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه موفق تر برگزار شدن این نمایشگاه، اتاق بازرگانی اهواز، معاونت اقتصادی استانداری خوزستان و دیگر دستگاه های اقتصادی مرتبط همکاری مشترکی را شروع کرده اند ادامه داد: محوریت این نمایشگاه، صنایع غذایی، کشاورزی و سیلات، تولیدات صنعتی، فرش دست باف، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی و همچنین صنعت پتیروشیمی است.
امانی اضافه کرد: رویکرد نمایشگاه اکسپو 1403 ، پیشبرد و ارتقاء مبادلات تجاری از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی است.