اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نگاهی به ظرفیت‌های ایجاد شده در اتاق اهواز برای ارائه خدمات به فعالان اقتصادی

اتاق اهواز شنبه 29/Ordibehesht/1403 10:12

«محمد نجفیان»، دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز نیز در بخشی از این نشست، به برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای فعالان اقتصادی، ایجاد واحد مارکتینگ بازاریابی در اتاق اهواز، تشکیل اتاق بین‌المللی جوانان در اتاق اهواز، تشکیل میز تخصصی بازرگانی با کشورهای حاشیه خلیج فارس و عربی و… به عنوان برخی از ظرفیت‌های اتاق اهواز نام برد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی خراسان رضوی،  وی با اشاره به ارتباطات اتاق اهواز با کشور عربستان، اظهار کرد: اتاق اهواز، میزبان هیئت‌های تجاری کشورهای حاشیه خلیج فارس است و می‌توان شرایط را برای حضور اتاق مشهد در زمان میزبانی و برگزاری نشست‌های آشنایی با ظرفیت‌های ایران با این کشورها، فراهم نمود.

نجفیان بخش دیگر سخنانش را به عملکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان اختصاص داد و گفت: متاسفانه برخی مصوبات ملی در برخی استان‌ها از جمله خوزستان اجرا نمی‌شود که اجرایی‌سازی آن نیازمند هم‌صدایی و پیگیری اتاق‌های بازرگانی کشور است.

وی با اشاره به وجود شعبه حل اختلاف و دادگاه‌های تجاری در ساختمان مرکزی اتاق بازرگانی اهواز نیز خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی اهواز آمادگی لازم برای تعامل و همکاری با اتاق بازرگانی مشهد را دارد.