ضرب الاجل استاندار خوزستان برای تعیین تکلیف سرمایه گذاری پروژه پارک آبی اهواز


استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه تکلیف سرمایه گذاری صورت گرفته توسط بخش خصوصی در ساخت پروژه پارک آبی اهواز باید تا یک هفته آینده تعیین شود گفت: به منظور بررسی راهکارهای پیشنهادی جهت رفع این مشکل، کمیته ای با حضور معاونت اقتصادی استانداری، شهرداری اهواز، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و اتاق بازرگانی اهواز تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، صادق خلیلیان در هفتاد و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهارداشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، زمین محل احداث پروژه پارک آبی اهواز از سوی شهرداری به سرمایه گذار واگذار شده؛ در صورتی که این زمین در تملک اداره کل راه و شهرسازی است.

وی ادامه داد: البته در خصوص نوع مالکیت این زمین، اختلاف نظرهایی وجود دارد که می بایست از طریق تشکیل کمیته ای کارشناسی، نسبت به تعیین تکلیف آن و همچنین تغییر کاربردی زمین بررسی های لازم صورت گیرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از ادامه فعالیت پروژه پارک آبی جلوگیری کرده است گفت: این موضوع باید طی یک هفته آینده تعیین تکلیف و نتیجه آن از طریق شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

زیرساخت های شرکت نمایشگاه های بین المللی اهواز بروز رسانی شود

خلیلیان در بخش دیگری از نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به برنامه ریزی اتاق بازرگانی اهواز برای برگزاری نخستین نمایشگاه ملی خرمای خوزستان اظهارداشت: نمایشگاه فعلی در اهواز نیازمند بروزرسانی زیرساخت ها دارد.

وی ادامه داد: متولی این نمایشگاه، سازمان توسعه تجارت است و باید نسبت به رفع نواقص و کمبودهای موجود پاسخگو باشد.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: نمایشگاه ها فرصت بسیار مهمی برای رونق کسب و کارها و معرفی توانمندی های خوزستان محسوب می شود که طی سالهای گذشته در این زمینه توجه لازم صورت نگرفته است.

استاندار خوزستان یادآورشد: شرایط آب و هوایی خوزستان نباید مانعی برای برخورداری از نمایشگاهی با کیفیت و توانمند باشد.

 

صحن شورا 11:45:15 _ 01/06/19 22:30