معاون اقتصادی استاندار خوزستان: مشارکت دولت و بخش خصوصی باعت توانمندی بیشتر خوزستان می‌شود


 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: مشارکت دولت و بخش خصوصی باعث توانمندی بیشتر استان شده و به رفع موانع کمک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز آقارضا فتوحی در نشست شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: به طور قطع همدلی دولت و بخش خصوصی در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری ( رشد تولید و مهار تورم ) بسیار موثر بوده و زمینه ساز رفع مشکلات می‌شود.

وی افزود: یکی از فاکتورهای اساسی استاندار خوزستان، تاکید بر بخش خصوصی و مشارکت همگانی است و همه باید برای سربلندی این استان کمک کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: بحث رفع موانع تولید در بخش های صادرات، کشاورزی، مسکن، عمران، فن‌آوری و بازرگانی در استان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: ما نیازمند تجار توانمندی هستیم که بتوانند ارزش گذاری محصولات استان را بیش از گذشته نمایان کنند.

فتوحی به برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از روز ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور ۵۰ تا ۶۰ کشور اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه باید استعدادهای استان را بر اساس عملکرد دستگاه‌ها، بخش خصوصی و سه اتاق بازرگانی اهواز، خرمشهر و آبادان به نمایش بگذاریم که انتظار داریم به صورت ویژه دنبال شود.

بر اساس این گزارش، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بر اساس ماده ۷۵ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، ماده ۱۱ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار همچنین ماده ۱۲ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.

صحن شورا 09:37:55 _ 02/02/16 22:30