اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

برقراری ۲ مسیر پروازی خارجی در فرودگاه اهواز/ دسترسی به استانبول و کویت با مشارکت شرکت های هواپیمایی داخلی

اتاق اهواز یکشنبه 09/Aban/1400 08:26

رئیس اتاق بازرگانی اهواز از برقراری مسیرهای جدید پروازی با مشارکت شرکت‌های هواپیمایی داخلی به استانبول و کویت طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز شهلا عموری در این خصوص  بیان داشت: نخستین پرواز اهواز – استانبول ۱۳ آبان ماه جاری توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور انجام می شود و این پرواز روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت ۸:۳۰ فرودگاه اهواز را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان  همچنین تصریح کرد: این پرواز روزهای چهارشنبه هر هفته در ساعت ۲۳:۴۵، کشور ترکیه را به مقصد اهواز ترک می‌کند.

عموری به برقراری مجدد مسیر پروازی اهواز به کویت از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ۱۴ آبان اشاره‌ کرد و گفت: این پرواز روزهای جمعه هر هفته در ساعت ۱۸:۵۰ به صورت برنامه‌ای اقدام به جابجایی مسافر خواهد کرد.

وی یادآورشد: پیگیری‌ لازم برای برقراری پرواز از فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز به دبی در امارت متحده عربی همچنین مسقط در کشور عمان انجام شده که به زودی این پروازها نیز از سر گرفته خواهند شد.

گفتنی است، این پروازها از ۲ سال پیش به دلیل کمبود مسافر و همچنین شیوع بیماری کرونا توسط شرکت های هواپیمایی خارجی از فرودگاه اهواز ، متوقف شده بود.