اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

حضور رئیس و قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از غرفه اتاق بازرگانی اهواز

اتاق اهواز جمعه 12/Azar/1400 11:56

دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و امیر حسین دارابی قائم مقام این دانشگاه با حضور در غرفه اتاق بازرگانی اهواز از نزدیک در جریان تولید و کیفیت فرآوری  محصول در واحدهای بسته بندی و صنایع تبدیلی استان  خوزستان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان اتاق بازرگانی اهواز و صاحبان صنایع تبدیلی خرما از استان خوزستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی بجهت نقش حاکمیتی خود به منظور حفظ سلامت غذایی جامعه،  برابر با قوانین مربوطه، ارتباط نزدیکی با تولیدکنندگان صنایع غذایی دارد.

کشمیری ادامه داد: از سوی دیگر، توجه به سلامت محصولات صادرات محور که جنبه خوراکی دارند نیز از اولویت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: خرما به عنوان یک محصول صادرات محور از ارزش غذایی بالایی برخوردار است که اهمیت آن در دنیا شناخته شده می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد:  مجموعه این دانشگاه، با تمام توان در راستای رشد اقتصادی کشور، زمینه های تسهیل صادرات این‌محصول استراتژی را برای فعالان اقتصادی فراهم کرده است و تلاش می شود در آینده نیز این همکاری بیشتر گردد.

این‌نشست با حضور دکتر امیرحسین دارابی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، دکتر محمدرضا آرامی رئیس انجمن داروسازان استان بوشهر و حمزه بویراتی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بوشهر در محل غرفه اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد.