اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

سلاح ورزی: شکوفایی ظرفیت های اقتصادی خوزستان از طریق شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

اتاق اهواز جمعه 12/Azar/1400 11:59

نشست هم‌اندیشی عموری رئیس اتاق بازرگانی اهواز و نجفیان دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز با سلاح ورزی نائب رئیس اتاق ایران و قائم مقام شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در غرفه اتاق ایران در نمایشگاه اینوکس کیش برگزار شد . 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز شهلا عموری در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت همگرایی قوای سه گانه در راستای بهبود فضای کسب و کار اظهارداشت: در شرایط اقتصادی کشور، اصلاح مقررات امری ضروری است که همواره باید مورد توجه تصمیم گیران و بخصوص سران قوا قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نشست های شوراهای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به منظور هماهنگی های لازم جهت بهبود فضای کسب و کار نقش تاثیرگذاری دارند گفت: انتظار می رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای شورا، در این نشست ها، حضور فعال تری داشته باشند.

دبیرشورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان تاکید کرد: همراهی نمایندگان مجلس و آشنایی هرچه بیشتر آنها با دغدغه های بخش خصوصی، قطعا منجر به کاهش مشکلات و موانع اقتصادی کشور خواهد شد.

سلاح ورزی: شکوفایی ظرفیت های اقتصادی خوزستان از طریق شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

در این نشست، حسین سلاح ورزی با تاکید بر اینکه اقدامات و عملکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان در راستای اجرای قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار رضایت بخش و قائل تقدیر است گفت: این درحالی است که باید از همه توان برای شکوفایی و توسعه ظرفیت های خوزستان به منظور رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در این استان استفاده کرد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آمادگی دارد تا در راستای شکوفایی هرچه بیشتر این ظرفیت ها، همکاری های لازم را در دستور کار قرار دهد.