اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

حضور رئیس اتاق بازرگانی اهواز در فراکسیون تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس

اتاق اهواز جمعه 26/Azar/1400 09:20

رئیس اتاق بازرگانی اهواز در نشست اعضای مشورتی فراکسیون "تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس شورای اسلامی" حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، شهلاعموری با اشاره به برنامه ریزی های کاری این فراکسیون گفت: فراکسیون "تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس" باید زمینه ارتباط هرچه بیشتر قوه مقننه و بخش دولتی را بیش از پیش فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یک ظرفیت بسیار موثر برای پیگیری مشکلات کسب و کارهای مختلف است افزود: با توجه به‌ اینکه مسئولیت دبیرخانه این شورا بر عهده اتاق بازرگانی است، انتظار می رود با تعامل و همکاری مشترکی که صورت می گیرد، بخشی از چالش های بخش خصوصی در حوزه قوانین و رویه های اجرایی موجود کشور رفع شود.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز تاکید کرد: نشست های کمیسیون بصورت هر ۱۵ روز یکبار برگزار خواهد شد و موارد و مشکلات مختلفی در حوزه تجارت داخلی و خارج مطرح می شود.

وی بیان داشت: نشست های این فراکسیون با حضور مسئولان محلی و ملی برگزار خواهد شد تا ضمن بررسی موانع پیشروی فعالیت های بخش خصوصی، راهکارهای عملی برای رفع آنها نیز پیشنهاد گردد.

عموری خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا با تعامل و پیگیری هایی که صورت می گیرد، رفع مشکلات بخش خصوصی در حوزه های مختلف از راهکار عملی و کاربردی برخوردار شوند.

بر اساس این گزارش، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی رئیس فراکسیون تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس شورای اسلامی است.