اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

فرمانده سپاه خوزستان: رویکرد شهید سلیمانی شکستن تحریم‌ها بود

اتاق اهواز چهارشنبه 15/Dey/1400 09:49

 فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: شهید سلیمانی به همان اندازه که بر حوزه‌های امنیتی و دفاعی تمرکز داشت در تلاش برای شکست تحریم های اقتصادی دشمن بر علیه ملت ایران بود.

به گزارش  روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز سردار حسن شاهوارپور در آیین گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در محل اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به ضرورت تمرکز بخش خصوصی کشور برای کاهش فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه بر علیه ملت ایران اظهار داشت: امروز دشمن قصد دارد به واسطه جنگ اقتصادی، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد.

وی بیان داشت: رفع این تحریم‌ها از طریق اقدامات جهادی ممکن است و در این راستا باید سردار شهید قاسم سلیمانی را همواره الگو قرار دهیم.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان با تاکید بر اینکه فشارهای سنگینی از بابت تحریم‌های اقتصادی متوجه کشور است گفت: دشمن امروز سفره‌های مردم را هدف قرار داده است و باید با پشتکار و همکاری همه جانبه دولت و بخش خصوصی، این فشارها بی‌اثر شوند.
وی تصریح‌کرد: تلاش شهید قاسم سلیمانی، شکستن این تحریم‌ها و کاهش فشارهایی بود که به کشور وارد می‌شود لذا همزمان که تمرکز وی در حوزه‌های امنیتی و دفاعی بود، ناکامی دشمن در عرصه تحریم‌ها را نیز مورد توجه قرار داده بود.

سردار شاهوار خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با الگو قراردادن آرمان‌های سردار دلها توسط فعالان اقتصادی کشور، شاهد بی اثرکردن تحریم‌های اقتصادی برعلیه مردم ایران باشیم.