اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

توسعه روابط اقتصادی کشور با تلاش‌ سردار سلیمانی

اتاق اهواز چهارشنبه 15/Dey/1400 10:23

رئیس اتاق بازرگانی اهواز در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و  ابومهدی المهندس  اظهارداشت: امنیت امروز مرزهای کشور، دلیل توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه است که ناشی از تلاش‌های خستگی ناپذیر این سردار والا مقام است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، شهلا عموری با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی در ایام سیل ۹۸ در کنار مردم خوزستان قرار گرفت و به یاری آنها شتافت گفت: این سردار سرافراز اسلام در بین همه مردم خوزستان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تسهیل فضای اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: تدوین قوانین و مقررات مولفه مهمی در عرصه اقتصادی محسوب می‌شود؛ لذا این قوانین نباید به موانعی در فضای کسب و کار کشور تبدیل شوند.

وی یادآورشد: اعتماد به بخش خصوصی، اثرات مثبتی در رشد اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار درپی دارد که امیدواریم در این زمینه گام‌های جدی تری برداشته شود.

بر اساس این گزارش، در آیین گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در اتاق بازرگانی اهواز، از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.