اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت درگذشت آیت الله سیدخضر موسوی

اتاق اهواز پنجشنبه 28/Bahman/1400 09:35

علامه سید خضر موسوی نه تنها یک عالم دینی و مدرس معارف اسلامی و از اساتید حوزه های علمیه بود بلکه ایشان چهره ای مردمی و یک مصلح تاثیرگذار اجتماعی به شمار می رفت و در طول عمر شریف خود سبب حلِ بسیاری از اختلافات شده بودند.
آیت الله سیدخضر موسوی از چهره های محبوب و قابل اعتماد اهالی استان خوزستان، مولفی توانا نیز به شمار می رفتند و کتابهای متعددی را از خود برجای گذاشتند.
همچنین حاصل دهها سال فعالیت علمی و اجتماعی این فقید عزیز می توان به تربیت شاگردان اشاره کرد که هر کدام منشاء خیر و برکت و ترویج علوم و معارف دینی محسوب می شوند.
همانطور که گفته شد علامه سیدخضر همواره و تا لحظه ی درگذشت در کنار مردم و در راه خدمت به طبقات محروم باقی ماند. بسیاری از مطلعان معتقد هستند که آیت الله سیدخضر موسوی با تکیه بر اعتماد و احترامی که در میان قبایل و سایر طبقات داشتند اقدام به حل بسیاری از اختلافات نموده  و موجب تحکیم روابط میان مردم می شدند.
به نمایندگی از مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز و فعالان بخش خصوصی استان خوزستان، مصیبت وارده را به مردم استان خوزستان، حوزه های علمیه، مقام معظم رهبری، خانواده محترم آن فقیدِ عزیز بویژه سادات البوشوکه تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای علامه سیدخضر علو درجات و برای بازماندگان خصوصاً فرزند عالمِ ایشان (سیدمحمد موسوی) صبر و بردباری مسالت دارم.

 شهلا عموری
 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز