اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

۲۸ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۱؛ نمایشگاه تخصصی ایران در اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود

نمایشگاه شنبه 20/Farvardin/1401 09:12

نمایشگاه تخصصی ایران در اسلام‌آباد پاکستان (PAK-Iran) در تاریخ ۲۸ الی ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه و کنفرانس اسلام‌آباد با مجوز سازمان توسعه تجارت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، کشور پاکستان قرابت فرهنگی، مذهبی و تاریخی بسیار نزدیکی با کشورمان دارد و جمعیت بیش از ۲۲۰ میلیونی مصرف‌کننده آن بازار مناسبی برای کالاهای ایرانی است. همچنین مرز مشترک زمینی قریب به ۱۰۰۰ کیلومتر با پاکستان فرعت مناسبی را برای تجار و صادر کنندگان ایرانی مهیا کرده است.

لازم به ذکر است؛ مراودات تجاری ایران و پاکستان طی سال‌های گذشته افزایشی بوده و حجم مبادلات رسمی و مستقیم بیش از ۱,۵ میلیارد دلار رسیده که نشانگر این است که این کشور می‌تواند به‌عنوان یک بازار جذاب و منبع ارزآور برای تولیدکنندگان ایرانی محسوب شود. همچنین، کشور پاکستان حدود ۹۰ درصد کالاهای مورد نیاز خود را از طریق واردات تأمین می‌کند و با توجه به اهمیت این مساله می‌توان این کشور را به یکی از مقاصد اصلی صادرات ایران تبدیل کرد.

علاقه مندان می توانند جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۸۵۷۱۹۳،۰۹۹۰۵۱۸۱۶۴۲، ۰۲۱۸۸۸۵۷۰۲۷ داخلی ۱۰۶ تماس حاصل نمایند.