اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت روز ارتش

اتاق اهواز دوشنبه 29/Farvardin/1401 10:27

به گزارش واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، شهلا عموری رئیس این اتاق به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران   پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

امام خمینی (ره)  با درک عمیق از اهمیت ارتش و لزوم تقویت آن بعنوان جزیی اساسی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، روز ۲۹ فروردین را به این نیروی دلیر و سرافراز اختصاص داد. ابتکار امام امت و استفاده از عنوانِ حماسه و ایثار در تقویم کشور بیانگر نقش ارزنده ارتش در دفاع از میهن اسلامی است.
خودکفایی و خوداتکایی ارتش و ارتقای توان نظامی آن در سه حوزه ی زمینی، دریایی و هوایی در دهه های اخیر، اتفاقی ساده و قابل گذر نیست و باید توجه داشت که در پشت این توسعه و خود کفایی حمایتهای جدی فرمانده کل قوا از نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش به عیان دیده می شود.
نیروهای ارتش همان عزیزانی هستند که در عرصه دفاع از کشور با جانفشانی های خود حماسه ها آفریدند و برگ زرینی در دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود برجای گذاشتند.
به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان، ۲۹ فروردین را به فرمانده معزز کل قوا و ارتشیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم. به همین مناسبت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش را گرامی می دارم و برای خانواده های محترمشان موفقیت و بهروزی آرزومندم.