اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نماینده مردم اهواز در مراسم آزادی زندانیان؛ قوای سه گانه کشور برای تسهیل امور اقتصادی گام اساسی برداشته اند

اتاق اهواز جمعه 09/Ordibehesht/1401 00:14

 نماینده مردم اهواز با تقدیر از حضور فعالان اقتصادی در آزادی زندانیان غیرعمد گفت: قوای سه گانه کشور برای تسهیل امور اقتصادی گام اساسی برداشته اند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز آیین گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت اتاق بازرگانی اهواز   برگزار شد. 

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه  در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه مشارکت فعالان اقتصادی در امر آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد اقدامی است که همواره باید ادامه داشته باشد گفت: اینکه بخش خصوصی در این رابطه مسئولیت پذیر است نشان از مسئولیت پذیری فعالان اقتصادی در مقابل قشر آسیب پذیر جامعه دارد.

سید کریم حسینی با اشاره به اینکه شرایط تحریم و گرانی‌ها باعث بروز چالش‌هایی برای فعالیت سرمایه‌گذاران شده است گفت: با این وجود قوای سه گانه کشور برای تسهیل امور اقتصادی بخش خصوصی گام های اساسی برداشته اند.

وی ادامه‌داد: از جمله این موارد را می‌توان به قانون بهبود فضای کسب و کار، تسهیل صدور مجوزها و رونق تولید دانست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: تصویب قوانین حمایتی از بخش خصوصی با هدف ایمن سازی مسیر برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری بیش از پیش در کشور ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.