اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

نشست هم‌اندیشی نائب رئیس اتاق بازرگانی اهواز و ورناصری عضو کمیسیون انرژی مجلس

اتاق اهواز یکشنبه 26/Tir/1401 12:19

سید سلطان حسینی امین نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز در دیدار با ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان،اندیکا،لالی و هفتکل در مجلس و عضو کمیسیون انرژی بر ضرورت نظارت مجلس بر قوانین تسهیل کننده در حوزه کسب و کارها تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه استان خوزستان ظرفیت های اقتصادی عظیمی دارد گفت: انتظار می رود که مجلس در تهیه و تدوین قوانین مربوط به بهبود فضای کسب و کار و همچنین اجرای صحیح آنها نظارت ویژه ای داشته باشد.

حسینی امین یادآورشد: تفسیرهای اشتباه از قوانین موجود باعث بروز موانع مختلفی برای فعالان بخش خصوصی شده است.

نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز یادآورشد: پارلمان بخش خصوصی از بدنه توانمند کارشناسی برخوردار است که می تواند در شناسایی و رفع این موانع به نمایندگان مجلس، مشاوره های کاربردی ارائه کند.

علیرضاورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در این دیدار نیز با تاکید بر اینکه توسعه سرمایه گذاری و رونق تجار یکی از اولویت های اقتصادی کشور محسوب می شود افزود: قطعا مشاوره های اتاق بازرگانی در رفع مشکلات و چالش های پیشروی بخش خصوصی تاثیرگذار است.

وی پیشنهاد داد: به عنوان یکی از اعضای کمیسیون انرژی و همچنین نائب رئیس فراکسیون توسعه متوازن ، استفاده از ظرفیت شورای گفت‌‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان برای حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع محیط کسب و کار استان ضروری است‌.