اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

فرصت نشست B2B اختصاصی ویژه فعالان اقتصادی خوزستان در نمایشگاه صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری

اتاق اهواز شنبه 05/Shahrivar/1401 09:14

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز گفت: در جریان حضور چهارمین هیات تجاری کشور عراق در سفر به کشورمان، فرصت نشست B2B اختصاصی ویژه فعالان اقتصادی خوزستان با اعضای این هیات در نمایشگاه چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ،بسته بندی و فرآوری - تهران در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، محمد نجفیان در این خصوص اظهارداشت: با محوریت اتاق بازرگانی اهواز و با هدف تکمیل زنجیره کالاهای صادراتی کشورمان به عراق، روز شنبه پنجم شهریورماه، چهارمین هیات تجاری عراق از استان دیاله این کشور وارد ایران می شوند.

وی ادامه داد: اعضای این هیات از روز شنبه تا دوشنبه هفتم شهریورماه از نزدیک با ظرفیت های اقتصادی استان کردستان آشنا می شوند و سپس در نمایشگاه چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و فرآوری تهران حضور پیدا می کنند.

نجفیان با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ،بسته بندی و فرآوری-تهران در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب هشت تا ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار می گردد گفت: پاویون اتاق بازرگانی اهواز با مشارکت فعالان اقتصادی صنعت چاپ ، بسته بندی و فرآوری خوزستان در این نمایشگاه برپا می گردد.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز خاطرنشان کرد: همزمان با حضور هیات تجاری عراق از استان دیاله ، فرصت نشست B2B اختصاصی ویژه فعالان اقتصادی خوزستان در این نمایشگاه فراهم شده است.

وی یادآورشد: در جریان برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ،بسته بندی و فرآوری-تهران، به منظور آشنایی با ظرفیت های استان خوزستان هیات های تجاری دیگر کشورها از جمله سوریه، لبنان، روسیه، پاکستان، افغانستان، کشورهای حوزه CIS ، حاشیه خلیح فارس و برخی از کشورهای آفریقایی از پاویون اتاق بازرگانی اهواز نیز دیدن خواهند کرد.

نجفیان خاطرنشان کرد: علاوه بر این ، برگزاری همایش و سمینارهای مرتبط و نشست های B2B بنگاه های صادراتی شرکای تجاری خارجی نیز در روزهای برگزاری این نمایشگاه پیش بینی شده است.

گفتنی است، علاقه مندان شرکت در نشست های B2B اختصاصی به ویژه هیات تجاری کشور عراق می توانند با شماره تماس 09167990907 - خانم اسماعیلی تماس حاصل نموده تا نسبت به انجام هماهنگی های لازم اقدام به عمل آید.