اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت هفته دولت

اتاق اهواز شنبه 05/Shahrivar/1401 09:33

نام انسانهای خوب که بدون منت به مردم خدمت می کنند و در اوج مردم داری از میان ما می روند، به حکم فطرت و نهادمان، هیچگاه از یادها نمی روند.
در سلسله ی مدیران ارشد و پیشگام انقلاب اسلامی نیک سیرتانی بودند که عمر خود را وقف عزت و اعتلای کشور و آرامش مردم نمودند.
شهید رجایی و شهید باهنر از زمره ی بزرگ مردانی بودند که توانستند خدمت خالصانه به ملت و سادگی در زیستن را بر زرق و برقِ جایگاهها و پُستها ترجیح بدهند و به نمادی از آمیختگی ایمان و عمل تبدیل شوند.
آنها مسیر خدمت صادقانه  به مردم بویژه طبقه ی محرومان را بدرستی پیدا کرده و گامهای بزرگی در همان راستا برداشتند.
سیره ی عملی شهدای دولت نمادی ماندگار از عشق و خلوص و پاکدستی بود لذا انتساب هفته ی دولت به این دو شهید والامقام ابتکاری زیبا است و مسئولان ارشد دولتی  چنانچه خواهان ماندگاری نامشان در زمره نیک مردان و خوش صفتان باشند باید رفتار و گفتار و سیره ی عملی چنین شهیدانی را الگوی خود بویژه در خدمت صادقانه به مردم قرار بدهند.
از جایگاه بخش خصوصی و به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان خوزستان، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به عموم مسئولانِ دولتی که عنوان خادم ملت شایسته و منطبق بر عملکرد آنان است، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بدنه ی دولت مملو از کارکنانی است که در اقصی نقاط کشور بویژه در استان خوزستان به فعالیت و انجام وظیفه مشغولند که به همان نسبت آنان نیز شایسته احترام و تقدیرند لذا این هفته را به این عزیزان تبریک عرض می نمایم و برایشان توفیق و سربلندی آرزو می کنم.
شهلا عموری
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز