اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

عموری: تکمیل زنجیره محصولات صادراتی به رونق تولید و تجارت مرزها منجر می شود

اتاق اهواز یکشنبه 06/Shahrivar/1401 14:32

در راستای تکمیل زنجیره محصولات صادراتی از مرزهای کشور با ابتکار اتاق بازرگانی اهواز و همکاری اتاق سنندج، چهارمین گروه از هیات های تجاری کشور عراق در استان کردستان حضور پیدا کرد و از خطوط تولید کارخانه آرانوش خاورمیانه با نام تجاری "ایستک" بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، شهلا عموری در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه آشنایی با ظرفیت های اقتصادی و تولیدی استان های مختلف کشور از اهداف پذیرش این هیات ها محسوب می شود گفت: رونق تجاری مرزهای کشور منجر به رونق اقتصادی واحدهای تولیدی کشور و اشتغال‌زایی مطلوب‌تری خواهد شد.

عموری اضافه کرد: اتاق بازرگانی سنندج ، میزبان چهارمین هیات تجاری کشور عراق بوده که همکاری های صورت گرفته برای معرفی ظرفیت های تولیدی استان کردستان به تجار و بازرگانان کشور عراق، قطعا نتایج مطلوبی برای فعالان اقتصادی این استان را درپی دارد.

وی افزود: سفر هیات تجاری کشور عراق به استان کردستان ۲ روزه است که بازدیدها از برخی توانمندی و ظرفیت های تولیدی صنایع موجود در سنندج آغاز شده است.

نائب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق خاطرنشان کرد: اعضای این هیات، امروز در نشستی تجاری(B2B) ، مذاکرات تجاری اولیه را با فعالان اقتصادی کردستان آغاز خواهند کرد.