اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه

اقتصادی دوشنبه 25/Mehr/1401 09:57

همایش تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد دانش بنیان برای هفتمین بار در کرمانشاه با همکاری اتاق بازرگانی و دانشگاه رازی و موسسه آموزشی اتاق ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، هفتمین همایش تعامل صنعت و دانشگاه با رویکردی دانش بنیان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی و دانشگاه رازی و موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ این همایش در تاریخ دوم و سوم دی ماه سال یک هزار و چهارصد و یک در آدرس کرمانشاه، باغ ابریشم، دانشگاه رازی، دانشکده اقتصاد و کار آفرینی برگزار خواهد شد.

همچنین، محور های این همایش به چهار دسته تقسیم خواهند شد؛ دسته اول: مساله شناسی و مدل های تعامل صنعت و دانشگاه؛ دسته دوم: تعامل صنعت و دانشگاه و اقتصاد دانش بنیان؛ دسته سوم: نقش تعامل صنعت و دانشگاه در تامین و بهینه سازی سرمایه انسانی و دسته آخر یا چهارم: نقش تعامل صنعت و دانشگاه در بهبود فضای کسب و کار.

از جمله اهداف این همایش نیز می‌توان به: تحکیم و ایجاد زمینه برای تعامل بهتر و بیشتر صنعت و دانشگاه؛ استفاده از ظرفیت های موجود در صنایع برای پیشبرد امور آموزشی و پژوهشی در دانشگاه ها؛ معرفی ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه ها برای استفاده در صنعت؛ تبیین نگاه دانش بنیان به صنایع و بررسی تجربیات و مدل های ارتباط صنعت و دانشگاه.

در آخر لازم به ذکر است که مهلت ارسال مقالات تا سی آبان سال یک هزار و چهارصد و یک بوده ارسال آثار از طریق سایت همایش: iui.razi.ac.ir
پست الکترونیک: iui@razi.ac.ir
تلفن: ۰۸۳ -  ۳۴۳۴۳۱۵۸