اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

هفتمین نمایشگاه‌ صنایع بومی پدافند غیرعامل برگزار می‌شود

نمایشگاه شنبه 14/Aban/1401 10:06

 هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، 19 الی 22 دی ماه سال جاری  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
پیشرفت و گسترش فناوری‌های نوین و استفاده اجتناب ناپذیر از آن علاوه بر اینکه سبک زندگی را متحول و آسان نموده است، بر دامنه تهدیدات افزوده و به تبع آن شیوه‌های تهاجمی دشمن علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را نیز بعضا نامحسوس و پیچیده‌تر‌ نموده است؛ بنابراین در مواجهه با آن باید کاملاً هوشیار و جدی بود و به‌صورت علمی، دقیق، به‌روز و همه‌جانبه، عمل نمود.

پدافند غیرعامل یک حوزه دانش‌بنیان و دانش‌محور است از همین رو تولید ادبیات بومی و داخلی در این زمینه یک ضرورت است تا بتوانیم در جهان فناور ‌پایه‌ی پیش رو، اقتدار و حاکمیت خود را حفظ و تقویت کنیم.

نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که در ابتدا توسط سازمان پدافند غیرعامل در حوزه پدافند سایبری و در ادامه در حوزه پدافند زیستی تشکیل گردید از سال 1397 با همکاری و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت در تمامی حوزه های تخصصی شامل پدافند سایبری، پدافند الکترونیک، پدافند زیستی، پدافند شیمیایی، پدافند پرتویی، پدافند کالبدی و پدافند فضایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار و به صورت سالانه در تقویم نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

هدف این نمایشگاه حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان و ارائه ظرفیت های داخلی، خدمات و محصولات بومی پدافند غیرعامل به مسئولین دستگاه‌های اجرایی و ترغیب به استفاده از آن ها به منظور امن‌سازی، کاهش آسیب‌پذیری و مصون‌سازی زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور می باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت نمایشگاه مراجعه نمایند .