اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان

نمایشگاه شنبه 14/Aban/1401 12:16

اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان با همکاری شرکت دروازه طلایی شرق در نظر دارد " دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان "و با هدف افزایش تراز تجاری بین دو کشور در تاریخ ۲۴ الی ۲۷ دی ماه سال جاری  در مرکز نمایشگاه های بین المللی کراچی برگزار کند. 

● زمینه فعالیت: نفت، گاز، پتروشیمی / صنعت آب و برق / لوازم و مصالح ساختمانی / صنایع کشاورزی و مواد غذایی / ماشین آلات و بسته بندی / لوازم خانگی، فرش و لوستر و مبلمان / شرکت های دانش بنیان /دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی 

نظر به اینکه پاکستان با دارا بودن قابلیت های فراوان ، جمعیت بالغ بر ۲۲۰میلیون نفر، وجود توافق نامه های تجارت تهاتری و تجارت مرزی ، امکانات گمرکی و لجستیکی در دسترس و ...... می تواند به عنوان بازار مهم صادراتی واحدهای فعال واقع گردد، و تجار و بازرگانان نیز می توانند با گروههای هدف در پاکستان مراودات موثری داشته باشند ، این نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی برای افزایش سطح مبادلات تجاری و ارتباطات اقتصادی گردد .

 همچنین تجار محترم در صورت ذکر نام اتاق مشترک ایران و پاکستان به عنوان معرف و یا عضویت در اتاق مشترک ایران و پاکستان و اتاق بازرگانی زاهدان در فرم ثبت نامی شامل تخفیف و امتیازات ویژه ای خواهند بود.

 لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر با سرکار خانم دامرودی دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان به شماره تماس ۰۹۰۲۵۳۱۵۱۷۹ – ۰۲۱۸۸۳۸۱۳۲۰ تماس حاصل  و یا به سایت نمایشگاه مراجعه فرمائید.