اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

دوره آموزشی استراتژی موثر ورود به بازار و بازارشناسی - دی 1401

اتاق اهواز شنبه 10/Dey/1401 08:10

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با همکاری اتاق بین المللی جوانان اهواز  اولین دوره مجازی  را در دی ماه با عنوان استراتژی موثر ورود به بازار و بازارشناسی برگزار می نماید.

زمان برگزاری این دوره روز  یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ است . 

 سرفصل های دوره  شامل  ابزارهای بازارشناسی ،  الگوشناسی با نگاه جدید به عنوان ابزاری کلیدی در بازاریابی بین الملل  ،  مطالعات تطبیقی و تاثیر آن در موفقیت ورود به بازارهای بین المللی ،   شدت رقابت و تاثیر آن در ورود به بازارهای بین المللی ،  سهم بازار و سهم ذهنی در بازارشناسی ،   ابزارهای جمع آوری داده ها در تحقیقات بازار و انواع داده ها ، پرسش و پاسخ می باشد . 

حضور در این دوره و دوره های آموزشی دی ۱۴۰۱ اتاق بازرگانی اهواز برای عموم آزاد و رایگان می باشد اما متقاضیان دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی (دوزبانه)  می بایست مبلغ 70 هزار تومان واریز نمایند.

 متقاضیان صدور گواهینامه ی آموزشی می بایست یک روز  بعد از حضور در دوره ی آموزشی، هزینه صدور گواهینامه ی آموزشی را از طریق شماره کارت 6063737004812796 به نام اتاق بازرگانی اهواز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، واریز و تصویر فیش واریزی، نام و نام خانوادگی، کد ملی و نام دوره ی آموزشی مورد نظر خود را از طریق واتس آپ یا اپلیکیشن بله به شماره (09018133349) واحد آموزش اتاق اهواز  ارسال نمایند.

 دوره های آموزشی آنلاین اتاق بازرگانی اهواز در فضای مجازی اسکای روم Skyroom برگزار می شود و برای حضور، نیاز به نصب نرم افزار نیست و فقط با کلیک بر روی لینک ارسال شده می توان به راحتی وارد کلاس فضای مجازی شده و از محتوای آن بهره مند شد.